Pages

28 Haziran 2012 Perşembe

Astım İçin Eylem Planı


Bir astım eylem planı genellikle bronşiyal astım belirtilerini cevap bilmek sağlayan yazılı bir programdır. Amaç iyi her gün kontrol ve erken tanıyan belirti ve bulguları ile flare-up önlemek için olurdu. Ek olarak, uygun zaman uygun ilaç kabul etmek esastır. Sen kullanarak oldum ama size bronşiyal astım artırabilirsiniz ve bu ilaçları almaya gerek olmayabilir, bazı tamamen doğal şeyler seçmeliyim ilaç için kesilmesine gerek yoktur.

Yoga muhtemelen uygulamada en faydalı şifa yöntemleri teorik olarak ve sizin Astım Eylem Planına dahil edilmesi gerekir. Genellikle meditasyon ile birçok benzersiz nefes rutinleri içerir. Yoga 5000 yılı aşkın tatbik edilmiştir. Tam olarak nedir bu yoga egzersizleri hakkında özeldir herkes onlar olursa olsun, inanç, yaş, renk veya din tarafından kullanılabilir olduğunu. Yoga gelişmiş nefes teşvik etmektedir. Yoga nefes egzersiz tam teneffüs ve mekanizması exhaling ile doğru nefes birlikte gösterir. , Enerji geliştirilmiş solunum yoluyla artar.

Derin nefes alma egzersizleri için temel unsur karın değil, esas olarak göğüs kullanmaktır. Burnunu kullanarak derin bir nefes (4 sayımı için), nefes ve bundan sonra mide dışarı itin.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text