Pages

22 Haziran 2012 Cuma

Gıdaların Tiroid Kanserinde Etkisi

Onun yiyecek seçimleri geldiğinde ilk tanı üç hafta içinde, ben aslında babam güçsüz hale getirdiğini. Ben onun 60 yıldır savored vardı suçlu zevkleri götürmüşlerdi. Babam içki içmez, alkol tadı beğendi ve bu nedenle düzenli olarak gazlı turuncu (soda) bir bira bardağı zevk asla. Yoğun bir haftanın sonunda veya kahve sabah fincan sade zevk hakkında ne çok seviyorum şarap o cam, Guinness bira bardağı vazgeçmek isteniyor düşünün? Peki bu benim kurban babam sormuştu ve bu onun en büyük 'Gain' geldi budur.

Kelimesi kazanç bizim durumumuzda bir çelişki bir parça henüz iki çok önemli bir anlam taşır düşünülebilir. Ne Babam kilo kaybetti onun yeni diyet faydaları kazandı. Ve bir oğlan çocuğu kaybettik. Bu, şimdiye kadar, biz çok ciddi bir hastalık ile ilgili olduğunu en görünür işareti olmuştur. Babam ekstra ağırlık biraz ile, büyük bir sağlam adam dediğimiz oldu. Hiçbirimiz ona yağ :) aramak cesaret olurdu ama dürüstlük Baba ruhu içinde onu olduğu gibi onu aramak için gidiyorum. Sen trop grosse (darbe yumuşatmak için Fransızca yazılmış) idi ve ne yazık ki fazla kilo bu miktarda kaybı daha dramatik çıktı. Benliğini uğruna, senin sıska rockstar gün içinde size bir fotoğrafını paylaşıyorum.

Tamam Baba zevk verebilecek yeni yiyecekler bahsedelim.

Gıda ve nasıl kansere karşı savaşta kullanmak için düşünmeye tek ve en önemli hedefi - tüm besin ve bağışıklık sistemini güçlendirmek ve daha ileri saldırılara karşı hayati organları koruyacak vitaminleri açısından zengin doğal organik gıdalar, odaklanmak.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text