Pages

22 Haziran 2012 Cuma

Tiroid Kanserinin Genç Yaşta Belirtileri

Ben ağrı hissi buldum günü asla unutmayacağım. Benim erkek bebek retinoblastom tanısı kondu. Bana üstesinden çaresizlik hissi. Neden Loghan Sorgulayan, neden benim bebek. Bu nasıl olabilir merak ediyorum. Acele Duygular Ben hiç yaşamadığı beni fırlattı. Ben ilk, sonra suçluluk, korku ve kızgın olduğunu hatırlamıyorum. Ağrı, hayal kırıklığı, üzüntü, nefret, depresyon, duygu hafta boyunca durmadı. Duyguların rulo seyyar satıcı çoğunlukla yerleşmiş, ancak yine de gün var.

Başlangıçta hissettim tüm öfke ve yaptığınız için nefret oldu. Ben birisi veya suçlanacak bir şey olduğunu hissettim. Doktorlar bu nadir genetik mutasyon oldu benim söyledim kaç kere olursa olsun, bir şey bir arıza olduğunu hissettim. Ben Loghan kanser kimse veya hiçbir şey hata olduğunu anlayamadım. Ben buna neden olan şey bulmak gerekiyordu. Ben sadece kimin düşünüyorum saatlerce ya da ne suçlu oldu. Kanser beni yok ve oğlum beni tutuyordu.

Zamanla Loghan kanser sorumlu hiçbir şey olmadığını fark edebildi. Bu korkunç ve talihsiz bir şey sadece oldu. Hiçbir kimse veya şey bu neden, ya da bize bunu yaptı, sadece oldu. Bu gerçekleştirilmesi ile şimdi yeni bir ikilem ile karşı karşıya geldi. Nasıl suçlama işaret etmek ile hiçbir şey bunu kabul ediyoruz. Nasıl ok bu sadece yaşanır ve onunla iyiyim yok. Ve ben bunun ok değilim ve onunla ok olmayacak. Ben çok üzgün ve depresif oldu andır.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text