Pages

29 Eylül 2012 Cumartesi

Kanseri Önleyen Gıdalar

Havuç - Havuç benim favori sebze biri olduğunu söylemek gerekir. Eğer onlar mücadele kanser yardımcı olduğunu öğrenmek için memnun oldu Tahmin edebileceğiniz gibi. Bunlar, beta karoten, boğaz, mesane, mide ve bağırsak (diğerleri arasında) oluşan hastalıkların geniş bir bizi koruyan bir bileşiğin bir çok içerir.

Tatlı Patates - Bu bebekler de beta karoten sürü yanı sıra temiz ve vücudumuzun beslemeye yardımcı diğer mikro besinleri içerir. Mikro besin bizim diyet çok önemli bir parçasıdır ve işlenmiş gıdalar ciddi mikro besinlerin eksik vardır. Mikro besinler bağışıklık sistemini desteklemeye yardımcı ve bize geniş bir yelpazede hastalıklarla savaşmak için izin. Düz tatlı patates büyük bir hayranı değilseniz, tereyağı biraz ve bazı kahverengi şeker eklemeyi deneyin. Sadece çok fazla eklemeyin!

Greyfurt - Ben greyfurt yemek seviyorum. Onlar bugüne kadar kavun ve çilek ile birlikte benim en sevdiğim meyveler vardır. Eğer bir greyfurt yemek için iyi bir yol arıyorsanız, yarısı ilk kesme işlemi deneyin. Sonra, keskin bir bıçak alır ve meyve her üçgen biçimli parçası etrafında oyma başlar. Bundan sonra, bir kaşık alıp sadece meyve her parça kepçe. Kolay!

Domates - Eğer hamburger yemek isterseniz, muhtemelen hayatının bir domates ya da iki tane aldım. Onlar salata büyük gidin ve kansere neden olduğu bilinmektedir vücutta serbest radikallerin saldırıları likopen içerir. Eğer tamamen düz domates yemek istemiyorsanız bir caprese salatası yapmak için bazı mozzarella peyniri ve zeytinyağı eklemeyi deneyin.
Eh, bu liste size yardımcı oldu umuyoruz. Orada diğer kanser orada gıdalar mücadele çok, ama bu benim favorilerimden bir kaçıdır. Tamamen kanserine yakalanma kendinizi önlemek her zaman mümkün olmadığını unutmayın. Ancak, sağlıklı bir diyet yemek genellikle büyük ölçüde yaşam süresini ve kalitesini artıracaktır.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text