Pages

9 Ağustos 2012 Perşembe

Kanserden Korunmak İçin Diyet


İnsanların bir süre için en iyi sağlık bulmalarına yardımcı olmuştur. Yukarıda orta yaş için beslenme ve iyi hissediyorum, ve genetik hastalıkları önlemek için yeme ve kesinlikle en az yağ göbek devam edilir. Biri için çalışıyor Gıda başka bir işe yaramaz.

Bo, arkadaşım, onun için sabit olan yemek yeme değil ilgili şikayetler oluyor. O Kan Grubu B, ve onun diyet tavuk ortadan kaldırarak, onun kronik yorgunluk azaltmıştır olduğunu bulmuştur. Meslektaşlarının çok baskı var, çünkü bu beslenme planı yapmak zordur. O bulundu, sessiz tutmak ve gidip onun için "doğru" olan yiyecek bulmak için en iyisidir. Onun için "iyi" değildir onları maddeler var kaç ürün şaşırtıcı olduğu gibi, aynı zamanda bir meydan okumadır. Ben yürekten tüm gıda tavsiye budur. Bu arada bir yemek bu şekilde koymak çok daha kolaydır. Bo daha iyi hissediyor ve onun genel sağlığı düzeltilirken, onun artrit büyük ölçüde geliştirilmiş ve kronik yorgunluk geçmişte bir şeydir.

Sallie benimle bir Tıbbi Teknolog olarak mezun kolej, benim arkadaşım. O ilk "Kan Tipi Diyet için yiyin" duydum ve şüpheliydim. Ona kitap verdi ve o hiçbir şey onun dikkatini yakaladı dedi. Arkasını kitap verdi. Ardından 2009 yılında kızı-in-law onu başka bir kitap verdi. O alerji testleri geçirmiş ve buğday, mısır, yerfıstığı ve test üzerinde olumlu geldi. Diye buğday, mısır ve yerfıstığı KAÇININ listesinde olduğu kitapta B Tipi altında baktığımda o şaşırdım. Kan Tip B, bu, ağırlık kazanımı için özellikle sorumlu olduğunu ve verimli bir metabolizma inhibitörleridir. O 58 hissedilen nasıl durdurulacağını ve ona diyet düşünmek zorundaydım, ve. O hem sakınmanızı listede, o zaman domates ve fasulye beğenmeyen olduğunu ilginç bulundu. (Kan Grubu B için yararlı, böbrek, lacivert ve lima fasulyesi vardır) Ben şahsen, fasulye çeşit HER GÜN var.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Sample text

Sample Text